Misslyckade bröllopsfoton.....

Jahapp..... e Nina vaken?? Skiter björnarna i skogen? Har trollen risigt hår?

Sitter o bläddrar bland våra bilder här på datorn o skulle behöva skicka lite på framkallning..... för egentligen?? Hur kass är man på o göra det....allt ligger o tar plats i datorn numera.

Haha...såg att vi hade en del inte fullt så lyckade bröllopsbilder, sånt e ju så jäkla kul o spara..... delar med mig lite:

Inte så lätt att ta sig ner, o vår fotograf var rätt snabb på knappen dära....


Äskling...håller du i mig så sover jag en stund.....


Vad bra att du vakna gumman, nu kan jag slumra en stund....



Det här kommer jag ihåg kändes allt annat än naturligt :/ Syns på mitt ansiktsuttryck....




Dock så fick vi massor av lyckade bilder oxå....de här är en av dom, den här
hade vi i tidningen oxå!



Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vilka superfina bröloppsbilder!

Hoppas ni haft en bra dag!

kramar

2008-09-14 @ 20:21:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malla

Jättefint brudpar.. Och jättefina bilder!



Pok



Mallagifteigisvartbralla

2008-09-14 @ 21:25:26
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Fru P

Hur "misslyckade" bilderna du än tycker de är så nog fan är de vackra!!!! Ni e vackra, vare sig ni blundar eller ser onaturliga ut :-)

2008-09-14 @ 21:25:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback