BIG BANG

Gomorrn!

Fick precis ett samtal från Thedde:

"Mamma, en -95:a och RIX FM säger att jorden kommer gå under klockan 3 idag..... "

"Nej, inte riktigt så gubben, dom ska göra ett expriment idag som kan liknas vid BIG BANG men i miljoner ggr mindre skala" svara jag....

"Ok, då vet jag".... svara han o lägger på.

Hörde att hans kompisar va bredvid, då är man ju såklart lite tuffare....

Sen ringer det igen...

"Mamma, jag är orolig.... kommer jorden gå under?"

Jag som inte har tid att följa nyheter mer än på radion just nu kollar snabbt in aftonbladet.se o läser lite innantill.... o sen avslutar jag med att uppmana honom att ta upp det här med sin fröken..så kan hon förklara vad det är som ska hända!

Plutten


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback