Morgonstund har guld i mund....

Godmorgon..... det är tidigt o jag är uppe. Har tänt ljus överallt i huset, de e så mysigt o göra det på morgonen när det fortfarande är sådär halvmörkt ute.

Mysigt.....


Vad står på tapeten idag då??

* Jag ska städa det sista här hemma så vi får ett fint "helg-hem".
* Vinna nåt på Tradera eftersom jag torskade igår..... :(
* Träffa Åsa min kompis som oxå är gravid, men 6 v. före mig, hon ska ha om 2 veckor. AVIS! :)

Har precis gottat i mig en tallrik med mitt FAVVO! Kalaspuffar, banan och iskall mjölk! Gott......SJUKT gott! Ska krypa ner bredvid husbandet nu o väcka han som en bra fru o inte som det oftast blir:

"TOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY gå UPP NUUURRAA" ibland avslutas det t.o.m med ett för fan på slutet...jag behöver väl inte nämna att han har problems att stiga upp emellanåt! O jag som vaknar av att nån går utanför på morgonen har ju lite svårt o hajja det här!

Hörs senare, puss så länge!





Kommentarer
Postat av: Cian

Pöss på dej...Ses på söndag



Kram

2008-09-19 @ 07:58:13
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: pangis

Hahahahah Känner jag igen det eller?:-) Puss kram och trevlig helg!

2008-09-19 @ 13:25:04
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback