Skrotarlördag!

Jahapp.... somnar man vid kvart över 9 blecket så är det rätt svårt att "orka" sova länge på morgonen! Huuuu.... Ändå så är jag uppe tjufler ggr o kissar varje natt. En viss MR i magen ligger snyggt o trycker på blåsan numera. Nu måste jag fråga!! Min bebbe i magen har nåt konstigt för sig känns det som.... på riktigt så känns det som han får kissrysningar, kan dom få det tro?? Han liksom skakar till lite då o då.... supermärklig känsla..... Bara det inte är nå tics! :)

Jag o Thedde (som oxå är morgonpigg) har precis käkat  mysfrulle
......o när vi e klara så ser det ut såhär. Jag gillar mer o plocka fram o göra
mysigt med tända ljus än o plocka bort när alla är klara...


Snyggt uppslag på tidningen där :('

Jag har ju som sagt var fixat o donat i de casa nu under 2 dagar, tror att jag faktiskt börjar o "boa" lite smått. Ni vet sådär inför när bebbe ska komma till oss.... I hegen nu så åker vi o hämtar spjälsängen, gör plats för den.... o sen ska ju mitt syrum fixas klart.

MEN VAFAN, jag är ju för i h-e halvt handikappad, orkar ingenting! Får ont i ryggen av lite klädvikning.... det är så sjukt frustrerande! Jag är "skrotardrottning" ju (skrotare är när man är superhaj på o få hela dagarna o gå bara genom o fixa o dona hemma). Så gissa om jag är irriterad som fan nu när jag liksom inte pallar.... Idag ska husbandet få hjälpa, jag ska peka o så får han göra.... för idag mina vänner så är ryggen ond på mig! Kom knappt upp ur sängen i morse....

JODÅSÅATTTEEEE........men annars äre bra! :/

Lyckades i alla fall byta ut mina gardiner i köket, dom som hängde är jättefina men det var nåt som störde mig i dom! Vet fan inte vad... så jag tjacka nya o hängde upp dom. O dom ÄLSKAR jag.....det är grönt, svart o beiget i dom. Passar perfa i det lite grönaktiga hemmet numera.


Ja, då ska väl jag så smått hanka mig vidare, vagga mig fram  o fortsätta skrota medan sjusovarna sover skönhetssömn!

Skrotardojjerna är på...

Kommentarer
Postat av: Garbo

Godmorgon skrotardrottningen :)

Här en till som slocknade tidigt ca 1 timme in i filmen sen var det tvärkört!

Har precis vovvepromenerat o väntar nu på att frukostbordet ska dukas av min egen lilla finne ;)



Ha en fin dag och hoppas värken släpper/Kram

2008-09-13 @ 08:38:53
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: sofie

haha precis så gjorde elin i magen.. det är när dem kissar! ASG

2008-09-13 @ 23:31:21
URL: http://elinsmamma.blogspot.com/
Postat av: pangis

kissar jaha... jag tänkte på när dom hickar. Det gjorde min stora hanhickade hela tiden och det kändes som tics inne imagen:-) Kram

2008-09-14 @ 09:58:13
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback