Måste jag ringa till förlossningen tro??

Söndag..... redan!!!

Tänk vad tiden går fort när man har det skönt och lugnt och bara får njuta av ledighet!?

Igår åkte vi hemifrån kl halv 9 och kom hem kl 12 på natten.... så fullspäckad dag blev det! Theddes innebandycup first of all, dom kom tvåa i hela cupen. Han var duktig min finska lilla pojke..... (ja, han har psyke därefter, blir SNE SOM FAN om han släpper in nå bollar)....

Därefter lunch, fika och strosning på stan....

Sen åkte vi ut till Åsa o Micke, ett par vänner.... dom bjöd på middag! JAG ÄLSKAR och komma till färdigt middagsbord! Finns det nåt bättre???

Dock så kantades eftermiddan kvällen av en jäkla massa sammandragningar, tjufler i timmen dessutom hade jag som mensvärk i båda äggstockarna.....  Min kompis Åsa tycker att det låter som jag måste ringa in till antingen förlossningen eller barnmorskan!

Men, det vill inte jag..... jag vågar inte känns det som! Bättre o avvakta o se om det fortsätte likadant idag.... Det som är e väl att det kan mjuka upp lite för mycket därinne och det hela sätter igång för tidigt, så det VORE ju bra o kolla upp det kanske. Men jag väntar.... o blundar lite för det ett tag till! Det känns ju ganska bra just nu juh....;)

Kommentarer
Postat av: Malla

Men... Du.. Kanske lite hjälp ändå är på sin plats!?!



Pok



Mallavarräddomdigbralla

2008-09-21 @ 10:24:27
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Bantarbritta

Om det inte är dags än är det nog bra att ringa förlossningen, bara för säkerhetsskull. :)



Jag lottar ut två fina paket med vardagslyx till mina läsare, var med du också! :)

2008-09-21 @ 10:36:20
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Cian

Pöss gumman..RING!!!..Om förlossningen säjer att det är okej och fullständigt normalt så åker jag ut till dej och uppvaktar dej på soffan! Så det så..



2008-09-21 @ 11:40:18
Postat av: Garbo

Ojoj kanske dags att åka in o kolla så du kan stoppa det om det är för tidigt,hoppas det gått bra idag hjärtat/Kram

2008-09-21 @ 17:13:23
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback