Kaffefläcken!

Detta är ingen bild där jag ska visa er mina rattar..... det är i varje fall inte meningen! Däremot så vill jag visa er hur slaskig man blir som gravid! Inte en dag går utan att jag spiller på mig själv, inte en endaste dag....... SNARK! Detta är kaffe....käften bara öppnade sig o ut rann kaffet!

Fräscht va?




Sen tänkte jag visa några bilder från Elliots rum.....den stora ankan kanske känns igen
från i somras. Den vann vi på Liseberg, den har Elliots kläder på sig numera och
får vara "mamma" under nattetid. Nån som ligger nära alltså.....




Å så lilla databordet. Hästaffischer ska vi köpa fler av... svartvita som ska ramas in.
Elliot är ju en ridkille..... o ÄLSKAR hästar! :)



Snart snart är vi klara därinne, men han verkar redan trivas bra! HÄÄÄRLICH!!

Kommentarer
Postat av: Cian

Och vad ska jag skylla på?? Jag spiller JÄMT..

Tur man har stora tuttar så man slipper fläckar på magen iallafall



Pöss

2008-09-09 @ 16:53:55
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback