IDOL kan börja på riktigt!!

Jahapp..det var det.... uttagningarna är klara....

IDOL kan börja på riktigt! Jag vill inte missa ETT ENDA avsnitt känns det som.... jag vill hänga med o kunna tycka o tänka om alla o allt! :)

Ja nog fasen kan han va son till Meatloaf iaf (med tanke på likheten) .... framgångsrik pojke den dära... markandschef vid 19 årsålder o så sjunger han som en 40 åring!!!



Jag har fortfarande inte skaffat mig nån favvo....men hon Anna var ju bra cool med sin Tracy Chapman röst..... "I got a faaast car....lalllaaaallaaaa"....

Neee, nu ska jag försöka hitta en skön ställning i soffan! Förlora precis en auktion på tradera så jag e lite lack... ska grunna på det en stund, sen ska jag somna skönt!

Puss o natti!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Jag är fortfarande i chock över mig själv som tamigfan missat alla avsnitt men !!!!!! Ikväll såg jag en halvtimme. Weeehoooo. VAD JAG SAKNAT DET DÄR JÄVLA PROGRAMMET!!! Började lipa när spädbarnet Johan gick vidare. Gräns på mig. Jag asgillade JEnny också. HOn va vacker o söt o sjöng fint.



O så e jag lite kär i han Bagge. Cool snubbe. Me like. Men har svårt för häxan i mitten. Fast det kanske är för att jag inte "lärt känna" henne.



Ses på söndag??



Puss.

2008-09-18 @ 21:50:20
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

BRA gumman, tänkte faktiskt på dig igår o undrade om du tittade??? :-)



Visst e BAGGE coool, halva sveriges kvinnliga befolkning är nog mer eller mindre kär i honom! :)



Javisst, vi ses på söndag...najs!



Puss

2008-09-19 @ 06:42:52
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Garbo

Bagge ja suck o trån ;)

Han e hur go som helst!



Ja man e helt tagen av dom sökande ochjag har massa favvosar och det är med stor spänning man får följa dom nu!



Fru P bagge har ju vart gift m häxan ;) fast jag gillar henne.

2008-09-19 @ 08:54:19
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Mattias

Tjejen och jag ska kolla på veckans avsnitt ikväll men håller med om att det blir skönt att slippa alla djävla efterblivna tomtar som vill va med i tv till varje pris. Förstår fortfarande inte varför TV4 väljer att nästan fokusera mer på dem än de duktiga men men...



Fru P/

Det går ju i repris på helgen eller så finns ju alla klipp på nätet men det visste du säkerligen redan...



Bäst hittills är 16-åriga Anna och han Lars som sjöng Bob Dylan+egen låt så bra!

2008-09-19 @ 08:58:06
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback