Hyrfilmer rakt ner i brevlådan... såå najs!!

Jag har vart med i nåt som heter Lovefilm ett tag, testat det här med att få hem hyrfilmer direkt i brevlådan.

Det är sååå najs, man väljer o vrakar rakt av på nätet bara o sen kommer filmerna hem. När man kollat klart skickar man dom tillbaka i en liten behållare, ingen frakt, ingen förseningsavgift.

Dock så kollade jag runt lite idag och då visade det sig att CDON har samma sak, fast till lägre pris. Eller rättare sagt kostar det lika mycket men man har tillgång till fler filmer!

Idag när vi kommer hem kommer vi ha dessa filmer i brevlådan, inga höjdare tycker jag mig läsa på sidan där men vafan, det duger la en Tisdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Har faktiskt ärligt talat inte hyrt en film på 5 år tror jag. Smidigt med en sån där tjänst hur som helst!



Lever Chuck Norris än???

2008-09-17 @ 11:03:54
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback