Veckans to do....

Ojoj....idag var det kolsvart på väg till jobbet, regnet strilar ner...... mer höstig dag får man nog leta efter! Himlen är verkligen helt kolsvart..... det börjar väl ljusna snart hoppas jag så man inte deppar ihop totalt idag.



Jahapp...vad bjuder denna vecka på....

Måndag: Jobba och handla.... grabbarna kommer hem idag! :) GLAD i hjärtat....
Tisdag:   Jobba och sedan slappa o mysa hemma bara.
Onsdag: Jobba halvdag, sen innebandyträning.
Torsdag: Ledig..... baka..... Thedde har fotboll, Elliot rider.
Fredag:   Ledig...städa..... Sy lite.... IDOL o myskväll.
Lördag:   ELLIOT fisen fyller 10 ÅR!!!
Söndag:  Slappardag....

Elliot är helt till sig inför Lördagen, som han har längtat!!!! Han önskar sig en ny mobiltelefon.... han har suktat efter en nu i ca: 2 år. Nu är det dax..... han har ju haft några mobiltelefoner hittills. Men inte någon som passat han i smaken... ja, ni vet...dom ärver och får såna där gratisvarianter genom deras pappas abonnemang. Han kommer bli såååå glad min lilla tussunge!

Ja, så var det me det...måndag igen... kör på ba. Veckorna tickar på... vi kommer närmare och närmare beräknad födsel!

Ha nu en så bra måndag kan ha.... tänk såhär, imorgon är vi långt ifrån måndag! :)

Kommentarer
Postat av: ulrica

Bara så att du inte glömmer nåt... Thedde har fotboll på TISDAG, inte torsdag :o)).



Kramar

2008-10-20 @ 07:54:32
URL: http://ulrica.org
Postat av: Garbo

Ja så sant så nu e vi på väg emot tisdag :)



Min vecka lär gå fort då jag går på sovpasset idag ledig från 10:30 imorrn kör endast 2 tim på onsdag ledig torsdag för att köra tungpasset i helgen går på fredag kväll för ett dygn sen ledig till söndag kväll då jag kör sovpass o går av...

Jahapp! då räknar vi ner för lille Milo,gu så nyfiken man blir på den lille...

Ta det varligt/PÖSS!

2008-10-20 @ 08:42:59
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Garbo

Jamen Grattis till 10 åringen ifall jag glömmer =)

2008-10-20 @ 08:43:39
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

Oj..du kommer inte att vara göralös den kommande veckan med andra ord :)

2008-10-20 @ 09:50:27
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Cian

Skulle inte du börja varva ner och grotta inför förlossningen? ;)



Pöss på dej sötis..

2008-10-20 @ 10:05:40
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Ulrica: Hahaha.... ja just ja... det börjar bra! Tur han har koll själv det lilla livet :) KRAM



Garbo: Jahaa...det blir helgjobb för hela slanten alltså! Hur har det gått för din man förresten?? KRAM o tack från Elliot! :)



Ulrika: Neeeh...o skulle jag vara det så skulle jag ruttna, det måste hända lite annars går tiiiden så saaaaktaaaaa.....:)



Cian: Som sagt var, jag ruttnar om det går för sakta...måste hända lite annars blir jag ju knäpp av detta väntande! :) Puss tillbaka!

2008-10-20 @ 10:36:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback