Jag lyckades lura me mig karln till IKEA

Grrr...min mobilbloggning har inte funkat riktigt som den ska.... undra varför?? Jag är så totalt talanglös på o reda ut varför så jag tänker inte ens ge mig in på´t!



Igår efter höstmurrs-inlägget skickade jag ett sms till gubben o frågade om IKEA var ett alternativ. Å det var det.... jihooooo.... vi åkte dit. Hittade faktiskt inte så mycket men jag har lyckats murra till köksavdelningen lite, nu vill jag bara köpa mer men man måste väl sätta band på sig. Men nåt litet till ska jag väl hitta i eftermiddag.... :)

Nu blir det mycket svart hemma...jag tycker fortfarande att det är sjukt snyggt och det passar skitbra nu när det är murrig höst utanför. Sen kan man ju alltid lägga till lite accentfärger, t ex så smäller jag till med rött till jul sen.....

Det här blev det igår:

SVARTA SKIRA GARDINER




DEN SVARTA LILLA LYKTAN PÅ BORDET




TITTA VAD FIIIIN HON ÄR, MIN BAMBI.... HON ÄR INTE FRÅN IKEA DOCK UTAN ÅHLÉNS



PÅFYLLNING TILL MIN BAKLÅDA, NU HAR JAG 6 SÅNA HÄR. SUPERPRAKTISKA OCH KOSTAR TYP INGET PÅ IKEA



Å SÅ FICK MILO EN EGEN BADBALJA OXÅ.... SMARTA SMÅ HALKSKYDD PÅ BOTTEN.



Skrotardag idag...... fortsätter......


Kommentarer
Postat av: Malla

Lyllos dig som kan skrota runt på IKEA... Jag kan.. Men jag får frossbrytningar.. Jag rejsar in på 2 hjul.. Tar det jag ska ha.. Glömmer hälften on and on..



Ha en härlig hösthelg med mycket mys!



Pok



Mallaschitzobrallla

2008-10-03 @ 10:59:36
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback