Gina Tricot!

God söndagkväll allihop....

... jag sitter här vid datan nu. Fick sova lite på dagen...thank god, det behövdes! Därefter har vi vart hos svärisarna, blivit bjudna på mat.... o så har jag tatuerat klart den där Milo tatueringen! Ska ta bild på den sen när den läkt. Husbandet var nog snäppet tuffare idag när vi tatuera... men ont gjorde det! O vem ska inte tycka synd om han om inte frugan. Jag ger honom det..... lilla tussen.

Hörrni, huuuuur glad blev inte jag när jag såg att GINA TRICOT börjat med webshop..... gå in o kika vettja!



Ha en trevlig kväll nu.... njut av sista lediga dagens slut. Själv kollar jag in Miami Inc o sen blir det Ensam mamma söker.

Puss & Kram...ska ta hand om husbandet som precis frågade hur vi skulle få söndagen att räcka länge. Hmmm, jag e nog inte poppis som somnar i soffan vid 20 varje kväll..... :)

Kommentarer
Postat av: Åsa Wojtowicz

Oj vilka snygga kläder du visade upp från Gina Trico. Brukar aldrig handla där men nu ska jag nog kolla in deras sida!



Åsa

2008-10-19 @ 20:09:20
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback