Shoppingen som blev lite tanig....

Jahapp, hemma en snabbis efter fika med gravida Åsa och en liten fjutt shopping tur, inte mycket o hänga i julgran.... hitta bara dom här 2 svarta krukorna.......



....fy fan så vårt barbord har blivit fläckigt, det är avtorkat ska ni veta så vart  kommer dessa fläckar ifrån??? Aja, slitage av allt mitt spill på morgnarna kanske....

Ojoj, Åsa min kompis har det skit tufft nu, hon har 8 dagar kvar till beräknad förlossning o är less som helskotta redan. Jag förstår henne, hon fick sin pojke redan i v. 36 så jag kan bara tänka mig hur inställd man är på att få så tidigt igen! Jag fick försöka peppa henne så gott det gick, lilla gumman.... jag vet att jag snart kommer vara där själv när jag är TVÄRLESS. Hoppas ni bloggisar orkar peppa mig då?? Snäääälllllaaaaa........:)

Idag har jag känt mig lite 80-tal, helt perfekta shoppingkläder åh så galet skönt



FAAAAAAAAAAAAAAAAAME, im gonna live forever......

...nu ska jag svida om o åka o träna mina grabbar i innebandy. På söndag har vi vår första match!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback