På förlossningen igen....

Nyss  hemkommen från gissa var???

Javisst, Uppsala akademiska....denna gång var vi till bedömningsenheten eller vad det hette. I morse var jag hos barnmorskan och där kunde hon registrera att lilla MILO hade 185 i hjärtslag...inte inom de normala ramarna alls. Max är väl runt 150, eller åtminstone där runtomkring de ska ligga....

Fick vila 10 minuter, och sen göra ett nytt test..... 165 slag..... en stressad bebis är det man är rädd för.

Min barnmorska ringde förlossningen och rådfrågade, det finns ju inga såna bra CTG apparater i vår by därför får man åka till större städer o kolla till bebis i magen.

Väl där så var det en alldeles normal kurva. Jag tror att vår lilla MILO bebis lacka ur på barnmorskan som klämde så jäkla hårt på honom därinne i magen,,,,jag kommer säkert att ha blåmärke imorn. SKÖNT i alla fall att det var normalt... nu vill jag han ska komma ut, den här sista perioden verkar bli en hjärtat i halsgropen historia!!

O inte hört nåt från Åsa heller....hoppas hon inte har nån sån helvetes förlossning nu!! :/

Kommentarer
Postat av: Cian

Åhhh herreminje..Jäkla unge att skrämma slag på oss...



Kan han inte komma ut nu?



PÖss

2008-10-10 @ 13:45:03
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Söta du vad du skräms!

När lille herrn har kommit ut o vant sig vid kylan ska jag bjuda er på lunch hela bloggisgänget :)

Hoppas han klarar hundar bara ;)



/Kram kram o vila nu o ta d lugnt!

2008-10-10 @ 15:02:43
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Ja gud så skrämd jag blev innan jag läst klart! Kram och trevlig helg

2008-10-10 @ 15:31:40
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback