Min lilla ridpojke...sååå impad!

Gomorron.....

...fredag, härliga fredag! Folk är gladare, lyckligare och mer förväntansfulla. Här hemma känner jag mig mest bara förväntansfull på en enda sak. FÖDA BARN! Jaa, det verkar kanske konstigt men jag är verkligen klar nu med det här.... o jag tror att nån högre makt gjort det så! Man ska fan va SPYLESS på att vara gravid för att vara beredd på att föda med all smärta det innebär.

Igår var vi på sista föräldraträffen, 2 av tjejerna dök inte upp så dom har säkert fött barn! SUCK.... AVIS! Vi ska träffas på en återträff den 4 decmeber, och om Milo e kvar i magen då så har jag sagt att vi inte kommer på nån återträff! ALDRIG I LIVET!! Ska jag sitta där när alla andra snusar bebis.... HELL NO!!!

Efter föräldraträffen skjutsade jag Elliot till ridningen, hans pappa hann inte... Min lilla skrutt! Han är så jäkla duktig, nu hoppar han för fullt med hästen. Galopperar som ett spjut o jag kan inte va annat är jätteimpad! När vi stod där o skulle förbereda hästen så förökste jag va lite styv i korken o klappa på hästen som om jag inte alls var rädd för den! Vet ni vad höstjäkeln gör?? NAFSAR mig när jag äntligen vågar..... höll på o föda barn rakt ner i höet! Fy fan så jäkla rädd jag blev...



Inte kan man tro att den här vackra saken kan va så läskig?

Min skrutt är i varje fall inte ett skit rädd..han fladdrar omkring inne i boxen som om han vore född därinne. Han smackar o flyttar på hästen som om han inte gjort annat i sitt liv....



Ja...jag är impad helt klart!!

Nu ska jag fortsätta med mina alster litegrand, sen blir det fredagsstädning......

Puss & Kram så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Cian

höll på o föda barn rakt ner i höet! Fy fan så jäkla rädd jag blev





Förlåt men just vid den här meningen började jag att skratta..Det lät så jäkla kul..Jag är livrädd för hästkräk..Vackra javisst men på behörigt avstånd



Ja kan inte ungen komma ut nu??



Pöss och trevlig helg



2008-10-17 @ 09:18:42
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Garbo

Haha maken e oxå skiträdd för hästar,en gång i sommras tog han mod till sig hos våran vän A som har hästar och la ett äpple i handen o gick fram bara det att han höll RUNT äpplet så hästen bet han ju i handen!

Nu tror han att den hästen är ute efter honom!

My god! :D)))

Man fläker ju ut handen så den inte kan få tag m mulen ;)



Jag har ridit som barn och älskar oxå hästar,hoppas nån gång kunna få chansen till att få sitta upp igen,en underbar känsla att rida ut i skogen bara häst o jag =)



/Kram

2008-10-17 @ 09:38:21
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Vilken kille... Ha en finfin helg.. och du.. din husband verkar suverän att fixa något extra på måndagar är guld värt! Du förtjänar honom.. kram

2008-10-17 @ 09:45:44
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

Tack för ditt stöd.. Kläm fram Milobejbin nu.. Behöver en nacke å snusa i.. ;-)



Pok



Malla

2008-10-17 @ 12:03:25
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback