Mejlandet mellan mig o husbandet nu på morgonen....

Här är konversationen mellan mig och husbandet, rätt underhållande faktiskt......om man gillar fula ord och labila gravida kvinnor! SUCK...

Här har jag precis fått veta att husbandet har lyckats tagit med sig min mobil till jobbet, att banken snott mitt kort och husbandet har kollat o jag måste beställa ett nytt!

Niiinis mejl:
Okej....fan vilka jävla idioter på den där jävla bankkuken!!! Bara ta kortet liksom......WHAT THE FUCK...swedbankshelvete!!!! Blev så lack så hade jag haft en k-pist hade jag blåst av ett magasin på den där uttagsautomaten!! På sant!!
 
Jag måste få barn snart, jag e ju för fan toklabil o farlig just nu känner jag......!!!!

Husbandets mejl:  Jag ser framför mig hur du plockar upp en handgranat och sular den på  banken. Kliver in genom dammet och avlossar kulor medans magen studsar i slowmotion och du slänger med håret fram och tillbaka.

Niiinis mejl: Hahahahaha...... shit.... tur du fortfarande kan få mig att skratta hjärtat...jag e så arg nuförtiden! KOM UUUUUUUUUUUUT MIIIIIIIIIIIILOOOOOOOOOOOOOO!!!

Jahapp..få se om det blir nån matta nudå?? Annars får jag väl ta på mig bältet med mitt fullmatade magasin..... :)

Kommentarer
Postat av: Garbo

Ja om banken snor ens pengar/kort så har man väl all rätt att rusta sig eller...;)

2008-10-24 @ 10:23:05
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: pangis

Honey.. jag har en . 38 att låna ut:-)

2008-10-24 @ 11:07:24
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

På banken bara! I lagens jävla namn eller vad man nu säger!



Pok



Mallagrinigbralla

2008-10-24 @ 12:16:28
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback