JÄVLA HELVETES SKIT......

Gomorrrrrrrrrrrrrrrrrrrooon!!

Jag e asförbannad....

I morse skjutsade jag familjen till respektive plats, skola 1 skola 2 och arbetsplats. Innan skola 2 så fick Thedde följa med mig o handla tänkte jag.....

.... det är ju kalas ikväll. Ville handla nu på förmiddan innan affären fullkomligen exploderar av fredagshandlarna! Sen har jag siktat in mig på ytterligare en ryamatta, en rund JÄTTEFIN som jag typ drömt om! Idag fick jag lön o tänkte att då köper jag den på en gång.....

Ska ta ut pengar o då snor den förbannade automaten mitt kort! VA I HELVETES JÄVLA FITTMASKIN!!!

Där står Thedde o jag med skägget i brevlådan o ba stirrar på uttagsautomaten!

Ponera att det skulle vart kväll.....ingen bank öppen.... o så hela helgen utan kortet! WTF!!!

Kom hem o ville ringa maken, han e toktjenis med vår bankkvinna så han får alltid ringa när det handlar om bankärenden! Jag är inget bra på att ringa just nu...jag lackar ju ur direkt! Näääeeeej...hittar inte telefonen!

HUSBANDET!!! NÄR DU LÄSER DET HÄR SÅ RINGER DU HEM FORT SOM FAN.....CAPICE!!!! DET ÄR SÄKERT DU SOM LAGT DEN NÅNSTANS..... :)

Hur blire nu med min matta som det bara finns en kvar av???

Hur blire nu med alla idioter i affären som jag ska trängas med???

Hur blire nu med mina jättebraiga förberedelse inför kalaset.....det är ju en del som ska fixas idag????

HUR BLIRE NUUUUUUUUUUUUUUUUUU???

Kommentarer
Postat av: Garbo

Åååå Shiiiit!

Ja husbandet ring hem fort som bara den!!!



Var med om detta då jag plockade ut 2000 och den bara räknade o rasslade men inga pengar kom!

Tror det var en fredag e.m och jag höll på att svimma!

Den snodde 2000 av mig!

...trodde jag till jag kom hem och såg att den hade tillrättalagt felet o pyntat in 2000 på mitt konto PHU!

Trodde jag skulle dö el nåt.



Hoppas allt ordnar sig och att mattan finns kvar,ta ett par djupa andetag nu och fixa ner pulsen så sak du se att allt löser sig.



P&K och ha en bra helg samt trevligt kalas :)

2008-10-24 @ 08:47:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Gulle dig garbo....!!!



Kramar

2008-10-24 @ 09:16:58
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Cian

Pöss på dej..har du hittat telefonen??

2008-10-24 @ 09:28:56
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: HUSBANDET !!

JAG HAR MOBILEN !!! Jag ringde elliot tusen ggr. efter du lämnade mig. men han hade inte sin på. Är på väg hem till dig med den nu. !!! KOMMER !!!!

2008-10-24 @ 09:33:44
Postat av: Cian

Duktiga husbandet som läser sin frus blogg :)

2008-10-24 @ 09:35:33
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: HUSBANDET !!

HAR INGEN BIL !!! Sen är dom ute och fladdrar med jobb bilen. Sväng förbi här så får du den och kan köpa mattan !! :)

2008-10-24 @ 09:36:44
Postat av: Husbandet !!

Ringer Banken också !!!

2008-10-24 @ 09:37:41
Postat av: Nina

Hahaha...fan så bra det kan va med blogg!! Märks det att husbandet har en höggravid kvinna hemma?? Han står nästan i givakt mitt hjärta....



Ta det lugnt gubben....tar telefonen på lunchen! Älskar dig...



2008-10-24 @ 09:53:11
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tror du behöver en stor KRAM idag...;-)

2008-10-24 @ 10:17:49
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback