Drömma är härligt!




Tänk er en Fredageftermiddag..... sms:en har ramlat in angående vilken after work som gäller....träffar tjejerna på ett mysigt hak med tända ljus. Det luktar lite vin och parfym blandat i lokalen... Där sätter vi oss. Vi är skitsnygga, snyggt sminkade, håret är skitsnyggt efter en uppfräschning på toaletten på jobbet. Jag har ovanstående kläder på mig. Jag beställer in ett glas vin....dricker det och känner hur det värmer min kropp på ett sånt där härligt förväntansfullt sätt. Timmarna går..... vi dricker några glas vin till. Vi skrattar så vi nästan kissar på oss. Skrattsalvorna haglar i rummet och vi skiter i vilka som sitter i rummet. Jag ser bara mina härliga vänner framför mig. När vi skrattar färdigt är det dax att bege sig hemåt....hem till min lilla familj som väntar på mig.....

Niinis drömmar en tisdag  

Kommentarer
Postat av: ulrica

Låter helt underbart mysigt!!!

Kram

2008-10-14 @ 10:42:49
URL: http://ulrica.org
Postat av: Hanna

Härlig dröm som tyvärr känns VÄLDIGT långt bort just nu....

2008-10-14 @ 12:03:32
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: sarah

underbara niina, lät så mysigt!!! vi fixar en sån kväll i februari-mars nån gång, det e inte så långt dit. då bor jag i byn osså ;) puss

2008-10-14 @ 18:47:59
Postat av: Fru P

Soon baby. Soon.







Love /Fru P





Ps. Älskar den där jackan!!! Ds.

2008-10-14 @ 20:56:09
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback