Bilder på la familia!!

Ojoj....

..... jahapp, nu är jag här! Nyss hemkommen från föräldragruppsträff, jättetrevligt som vanligt. Har en liten Elliot sjukling hemma idag, men har har vart själv hemma i nästan 2 timmar. DIKTIG KILLE!!

Igår var det en hektisk dag, fika med tjejerna..... hem o göra matpajer och sen ta emot alla gäster.

Först av allt vill jag tacka Malliz för den helt underbara presenten hon skickat till mig, vi blev så himla himla glada!!!

Kolla in så coooool MILO kommer vara:



TACK TACK TACK Malliz!!!

Sen blev det kalas.... tänkte "outa" lite bilder av min härliga stora familj!!!

Husbandets pappa (svärfar) till vänster och min älskade pappa till höger.....




Min syster till vänster.... glada trollet..... Sen är det barnens pappa i bakgrunden.




Husbandets lillebror till höger, hans tjej i mitten och sen är det husbandets brors bonusdotter (hängde ni med...)



Sen gick jag in i sovrummet o såg att min älskade mamma till vänster tagit med svärmor in i
sovrummet för att kika på MILOS kläder i byrån! :) GOTCHA.... därför skrattar mamsen så glatt......



Ja...nu ska jag kramas lite med min sjukling här hemma!! Vi hörs...... kram

Kommentarer
Postat av: Cian

Men shit vad du och din syster är lika och vad lika ni är er mamma...Samma leenden...



Åhhhhh vad fint av Malliz..Varför kommer aldrig jag på sådana där små enkla ideer??





Pöss på dej söt!

2008-10-09 @ 15:37:53
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mallis in real life

Milo kommer bli snyggaste bebben i stan. Jag lovar.



Kram

2008-10-10 @ 08:16:27
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback