Att bero på den där tjejfesten......



Som säkert sagt tidigare så är jag ju utbildad Make Up artist. Skola gick jag vid Make Up Center vilket är Make Up Stores utbildning. Kan berätta att det var en utav mina absolut roligaste perioder i livet. Jag ÄLSKADE det varenda sekund.

Dels var det kul att lära sig allt, att äntligen fatta hur man göra en sotad make up. :) Brukar vara varje tjejs lilla dilemma... sedan hade vi galet jäkla kul med tjejerna i klassen. Jag saknar den tiden ibland... det var även under denna period jag träffade husbandet så det ger bara fina minnen!!

Här är lite prylar jag ksulle kunna tänka mig att inhandla, det får bli sen när jag är fit for fight. Nuförtiden räcker det med lite foundation, mascara och lite rouge. Jag pallar inte mycket mer....

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du menar nog "apropå den där tjejfesten" vilket skulle betyda "På tal om den där tjejfesten", ungefär. Ett ovanligt fel och en i min mening styggelse som skall bort.

2009-05-07 @ 10:20:48
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback