Asså.... nu fattar jag varför vissa killar har såna problem!!

Läste på cosmopolitan om hur killar avslöjar hur de får Dig i säng.......

Det här var va de skrev:

"Efter första dejten ser jag till att vara upptagen nästa helg, så att jag inte verkar som en loser som inte har något att göra. Det är ännu bättre om jag säger att jag hälsar på mamma eller hjälper syrran att flytta. Lojalitet med familjen spelar alltid på de rätta strängarna." -Ken, 21


Kommentar från Ninis: Okej, kan hålla med om att det är bra att ha starka familjeband, men vi är ju inte korkade utan märker om det är så ganska så snabbt! Å då är du en riktig looser om det inte stämmer.....

"Det är en klyscha, men det är bäst att försöka få en dam
att komma till dig, inte tvärtom. Så när jag har träffat en tjej på
en fest går jag iväg för mig själv och stirrar tankfullt ut genom
fönstret. Det får mig att verka lite mystisk."
-Peter, 29

Kommentar från Ninis:
Jag skulle nog tro att den här killen var allt annat än intresserad o faktiskt lite muppig om han stod o stirrade ut genom ett fönster för sig själv på en fest....

"Jag har mina kondomer på något svåråtkomligt ställe, som
längst in i garderoben. Så när jag går för att hämta dem verkar
jag inte som en sliskig typ som har ett 500-pack i lådan bredvid sängen." -Stefan, 22


Kommentar från Ninis: Eeeh... sliskig för att man har kondomerna nära??? Är man sliskigare ju närmare sängen dom ligger.... jag tycker man är en smart person om man har sina kondomer bredvid sängen!
 
"Hur gärna jag än vill komma till så tvingar jag mig att ta det lugnt första gången vi har sex. Jag placerar mig på ett sådant sätt att jag kan se digitalklockan bredvid sängen. Jag ser till att jag lägger minst 15 minuter på varje steg: kyssar, avklädning och andra aktiviteter. Ibland blir jag så otålig att jag nästan skriker åt klockan." -Wille, 25

Kommentar från Ninis:
Okej, varför inte bara göra det som känns bra.... måste allt gå efter din digitalklocka?? Tror du inte att hon märker om du ständigt glor på den?? Näää.... det där går ju fetbort!

"Om attraktionen för min dejt bara är fysisk ljuger jag för att vara den hon vill att jag ska vara. Gillar hon stå-upp? Jag kollar alltid in nya komiker. Spelar hon tennis? Hej, jag vann Kalle Anka-cupen." -Kjell, 25


KOmmentar från Ninis: Hahahahahahahahahaaaaa.... nej men för helvete! Är den här personen på riktigt? Allvarligt tjejer, rycker det i snipan om nån säger att han vunnit Kalle Anka - cup?? Å om han skulle börja dra Björn Gustavsson skämt skulle jag lägga benen på ryggen o dra fort som fan!

"I början av ett förhållande har jag alltid med mig en liten anteckningsbok, och när hon inte tittar skriver jag ner saker jag får reda på: Vilka blommor hon gillar, barnprogram hon tittade på som liten, efterrätter hon dreglar över men inte beställer. Snart har jag så mycket att impa på henne med att jag knappt vet var jag ska börja." -Jörgen, 26

Kommentar från Ninis:
Ursäkta men sviktar minnet?? Skulle jag hitta anteckningsboken skulle jag undra vad för läskig typ du egentligen va??

Nu plötsligt förstår jag varför vissa killar verkligen har svårt att få till det med tjejer!! Snälla nån ...... hjälp dessa killar!! FORT!!


Kommentarer
Postat av: Garbo

Näh du av mig får dom ingen hjälp! Dom får söka nån annanstans...Tsss märks ju att dom e yngre o osäkra helt klart!



/Pöss på're :)

2008-10-01 @ 11:47:35
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Christopher

Hahaha... jag gillar den där taktiken att stirra ut genom fönstret. Det brukar jag göra, men då är jag verkligen inte intresserad... Nu förstår jag varför jag trots allt haft ett antal förhållanden...

2008-10-01 @ 12:22:01
URL: http://clogg.se
Postat av: Cian

När man läser det här så är det nästan så de där rakt på sak-killarna har rätt taktik..



Hej ska vi knulla och ha kul en stund liksom..



Hahahahaha vilka losers..



Pöss och ja blogg.se har haft problem..fan försökt kommentera sen i går kväll men nääää..

2008-10-01 @ 13:15:38
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Mattias

vilka puckon!!

2008-10-01 @ 15:46:17
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nina

Garbo: Det va de jag trodde.... :) Ingen brutta faller för sånt där skit!



Chris: Ja, har du INTE gjort det dessa killar gjort tror jag du lyckats faktiskt!



Cian: Ja, jag håller med dig.... rakt på sak killar är i alla fall ärliga och inte nå jävla muppar!



Mattias: JEPP

2008-10-01 @ 16:00:00
URL: http://niiinis.blogspot.com
Postat av: Hanna

HAHAHA! Är helt dubbelvikt av skratt här...

Killar är ju för roliga ibland...

HAHAHA!

2008-10-02 @ 14:54:55
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: sarah

ha ha ha.. meh nina, du borde ju bli nästa malena ivarsson... på riktigt, du skulle va skitbra på relations råd. kan du inte ha en sån flik här på din blogg. det e ju uppenbart att det finns en del snubbar som behöver hjälp! tjejer med för den delen...

2008-10-13 @ 14:16:25
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback