Värkar....tror jag i alla fall eller så luras MILO!

Jag sitter och klockar lite värkar nu.....

Dom har hållt i sig hela dan mer eller mindre. Vi har hämtat bilen o allt det där roliga redan så nu får han komma om han vill. Tog ett bad hos mamma o pappa, satte mig i soffan med myskläder o bara försöker o slappna av. Det lugnade sig efter badet... tycker dock att det satt igång lite igen. Ja alltså nu under eftermiddagen...

Nu har jag ca 8 min emellan. Har ringt till förlossningen o dom säger att när du inte längre kan konversera med din man så kan vi åka in. Just nu kan jag snacka som vanligt även om jag blir irriterad när npn frågar nåt....

Nåt annat då.... bilen e jättebra och sen är det så sjukt bra ljud i stereon jämfört med vår förra bil. FNISS.... fick poppa högt idag när jag skulle åka på lunch med mamma o exet. När vi satt där så började sammandragningarna riktigt ordentligt! AJAJAJ, mamma blev nervös när de var nere på 5 minuter.

Vi får se vart detta leder.... det kan ju faktiskt vara nåt vidrigt som förvärkar o att de avtar senare. Jag håller er uppdaterade här, bara så ni vet.

Kram från en smärtpåverkad niinis!

Kommentarer
Postat av: "Nenne"

Va spännande:-) Håller alla tummar jag har för att lille Milo vill komma ut inom mycket snar framtid!

2008-11-10 @ 19:33:52
Postat av: Anonym

Ja jag hoppas verkligen du håller oss uppdaterad, jag är nyfiken som attans!

Kramar

2008-11-10 @ 20:28:47
Postat av: Agnieszka

Den "anonyma" kommentaren var från mig=) Såg för sent att jag glömt skriva namn och så=)

2008-11-10 @ 20:29:26
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh va spännande!!! Hoppas det itne bara är lur som det höll på för mig...

2008-11-10 @ 20:34:37
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Pezze

hmm.. har aldrig fött några barn...

men..

skulle nog gissa på att du kanske kommer o födda nu under den kommande helgen eller veckan efter...

det verkar så...

eller så vill Milo helt enkelt jävlas med dig ;)

2008-11-10 @ 20:57:01
Postat av: Ulrika

Men åååhhhhh vad spännande!!! Håller mina tummar o tår att allt går bra =) O ja, jag tror att du inom det närmsta dygnet har en liten bääs i din famn :D

2008-11-10 @ 22:00:23
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Malla

Wow... Jag har ju redan förlorat "big time"... Så Milokillen är välkommen när som... Men för din skull.. Nuuuu..



Pok



Mallaönskarerlyckatillbralla

2008-11-10 @ 22:17:10
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Malla

Wow... Jag har ju redan förlorat "big time"... Så Milokillen är välkommen när som... Men för din skull.. Nuuuu..



Pok



Mallaönskarerlyckatillbralla

2008-11-10 @ 22:20:02
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Vi är många som längtar efter lille Milo. Må han komma fram snart!



Kram på dig från New York

2008-11-11 @ 02:14:07
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback