Lördagkväll med svenssonkäk!

Ingen vallning dock som hjälpt..... här e hon ARGBIGGAN FRÅN KÖLBOA!! Har en kompis som kallar vår lilla håla för KÖLBOA.... (ifall nån nu undra...hmm). Ett rätt passande namn.....

Fan va sur jag vart idag.... fan fan fan va sur jag har vart. Jag e explosiv!! Kattafan fick för sig att börja hoppa på handtaget när han vill in.... jag blev så in i helvetes rädd så jag höll på o föda i soffan...for ut som ett jäkla ÅNGLOK o fick tag i katten. Svor nåra ramsor o skicka ut han igen....

MEN.... om jag säger såhär så finns det inga spärrar just nu, jag bara tillåter mig själv o bli förbannad. Ska jag hålla på o hålla inne med såna känslor så kommer det här ju sluta i skilsmässa liksom. Jag kommer bli en rabiat övergödd häxa som kommer slå ner nån utomstående o det vet jag inte om det är nån höjdare? O är det nåt jag kan stå för sen när Milobebis e ute? Troligen inte....

Huuuu..... hormones hormones.... det bubblar hormones ur mina öron. Ur alla mina hål tror jag.... HUUUUUUUEEEEE... det där lät inte rumsrent, sorry! :( Tänkte på den där omtalade proppen vi snackat om nu i några dagar.

Skitsamma.... ikväll ska vi unna oss lite god mat. Typisk svensson käk en lördag kväll kan tyckas men WTF...spela roll, det e ju GÖTT ju!

Helgkandelabern är tänd!!! :)




Köttet puttrar i pannan....



Potatisgratängen i ugnen....


Sen avslutar vi svenssonmiddan med lite bananasplit! Kanske man skulle ferra till det med tomtebloss o hela kittet...bara för o göra sig själv ännu lite mer psykfall!? :)

Ha en trevlig lördagkväll hörni...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh guud vad gott med potatisgratäng! Det ska vi äta i veckan är det planerat!!!

kramar

2008-11-22 @ 18:32:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Tessah

Ojj va gott det där såg ut.



Trevlig kväll :)

2008-11-22 @ 18:41:58
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Pezze

ojvojojvoj..

vad gött maten ser ut.. :P

dreglar ju ner tangentbordet nu S

o du.. du e helt skön du o skriver som du tycker o känner ör i detta stunden, osv... du får mig o dra på smilbandet :D

gillar ditt blogg o du verkar var en skön brud..

har följt ditt blogg i ett par månader nu. o hoppas verkligen ungen ploppar ut snart,så du o din familj kan få gosa med MILO!!! :D

2008-11-22 @ 21:16:45
Postat av: Mia

HEJ!

Jag läser din blogg sen jag såg dig på FL, och jag känner igen så mycket, är gravid och har gått över 6 dagar. Idag kände jag precis som du gjorde, jag höll på att explodera, det kryper i hela kroppen och jag är irriterad på allt och alla. Skulle ner på stan med sönerna och hälsa på min syster men fick ringa och säga att jag nog skulle hålla mig hemma för allas skull och säkerhet =) Hon hämtade killarna istället så jag fick lite lugn men istället hamnade jag framför datorn där jag irriterat upp mig hela dagen...suck! Så när jag nu vakande vid 4 i vanlig ordning och såg ditt inlägg så kände jag mig lite mer "normal" faktiskt och tänker att det nog är hormoner och den här "jag-håller-på-att-spricka" gravidkänslan. Så tack!



Sen blev jag inspirerad att göra en god söndagsmiddag idag när jag såg er svenssonmat =) Tur att det finns goda rätter och efterrätter att trösta sig med!



Hoppas er bäbis kommer snart! ///// Mia

2008-11-23 @ 05:13:41
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback