Uppdatering värkar o IDOL!

IDOL SLUT..... o äntligen åkte Johan ut. Jag diggar hela honom så till vida att han har en cool stil o allt det där men sjunga är han inte så jättebra på. Han är en stjärna o kanske kommer bli det ändå längre fram... stackars småtjejer som grät stora krokodiltårar.

Värkarna håller i sig.... men har inte blivit starkare direkt. Dom känns ju självklart men känns inte så mycket som jag minns att det gjorde när jag födde grabbarna.

10 min emellan hela tiden, tror att jag ska försöka sova faktiskt... vill det sig väl fortsätter dom, vill han vänta ytterligare så avtar dom väl nu när jag vilar.

Vi får se....

Jag håller er uppdaterade! Mamma har ringt 5 ggr nu tror jag.... mammor e så söta!

Kommentarer
Postat av: The johanssons

ÄNTLIGEN :-) !!!! Nu händer det saker , vad spännande gumman :-D

2008-11-28 @ 23:07:02
Postat av: Ida

ja ja ja!!! LYCKA! VÄRKAR ÄR LYCKA! :) Kram

2008-11-29 @ 00:16:07
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!



Pok





Mallaandasförfanbralla ;-)

2008-11-29 @ 02:46:56
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback