Tröttast i stan...

E jag tröttast i norra Europa eller? Troligen... jag såg på både Ugly Betty och Dessperate Houwives snuttvis...ögonlocken var tyngst i världen, jag bara orkade inte hålla upp dom... bara lite då o då. Så jag har typ inte hängt med alls....får vänta till reprisen på söndag.

Idag står det besök hos barnmorksan och fika med en kompis på kalendern. Få se vad barnmorskan Jennie har o säga idag. Sist var hon ju nästan arg på mig för att jag inte lyssnade på min kropp. Jag klagade över mensvärk och ont i ryggslutet.... nu med facit i hand vet jag ju vad det berodde på. Åkomman från helvetet.... hemmisar. AJAJAJAJ... det tog en vecka med medicinering för att bli av med dom. En hel jäkla vecka.... fy farao!

Förresten GRATTIS OBAMA!!!


Hörs sen hörrni.... puss

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Trevligt med en fika, jag ska oxå försöka få med en kompis på stan idag för jag är fikasugen som attans!

kramar

2008-11-05 @ 08:20:26
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag nominerade dig till bästa blogg på mix megapol, nu har jag läst dom som blev nominerade, men det är inget jag tänker fortsätta med. Jag följer dig :) Kramar

/Helene

Postat av: Malla

Barak.. Killen hela dan! Å så Milobejjan så klart!



Pok



Mallahaenbradagbralla

2008-11-05 @ 09:27:32
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Nina

A: Ja, de e jättetrevligt o fika tycker jag... helst med ett gott sällskap som får en att skratta gott! Hoppas du oxå fick me dig nån idag! KRAMAR



Helene: Men oj, nu RODNAR jag ju!! HIHI.... vad roligt och TACK ska jag säga!! Vad kul att du gillar min blogg.... o vad roligt att du nominerade mig, jag var in o kikade där o ska kolla bloggarna som blev nominerade! :)Jag blev glad bara av att du nominerat mig... tack igen!! KRAMAR



Malla: Hihi.... mallan du e så skön! KRAM på dig!

2008-11-05 @ 17:19:26
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback