SÅÅÅ SUUUGEN!!!





Mmmmm....... fy fan så sugen jag blev på skinkmackor och julmust. HUSBANDET.... ska vi skita i middag o mumsa på sånt ikväll istället??

Nu har jag vart o ätit lunch...köttförslimpa med gräddsås o potatis, mumma... ja, som ni ser så kretsar det mesta kring mat för min del. Javisst, vad mer kan jag syssla med nu är o äta?? Jo, jag har legat på soffan faktiskt o tagit mig en NAP. Det var sjukt skönt men jag blir alltid lite illamående när jag sover mitt på dan... skitsamma... det får vara värt det nu när kroppen laddar för o föda.

Inga sammandragningar nu så det var nog bara lite skrämselskott igår...... suuuck.

Nåväl, skitsamma.... nya tag o föröksa tänka på annat hjälper nog. Som mat.....

PUSS

Kommentarer
Postat av: HUSBANDET !!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES !!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 15:33:19
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback