Julkänslan börjar närma sig...VECKANS TO DO!

Måndagmorgon och jag har min första arbetsfria dag, känns ärligt talat helt konstigt. I fredags plockade jag ner alla mina tavlor o teckningar från ungarna på jobbet...... lite ont i hjärtat fick jag allt! Nog för att jag känner att detta känns otroligt skönt, ja att vara ledig alltså.... slappa hemma och vila upp mig inför vad som komma ska men det är ju med dubbla känslor!

Hmm.... vad vankas på schemat ??



MÅNDAG:    Baka pepparkakor, Elliot har samtal på skolan, barnen kommer, skjutsa lite barn!
TISDAG:      Vet inte än.... troligen lite plock här hemma.
ONSDAG:    Barnmorskan....träning med grabbarna.
TORSDAG:  Slapp
FREDAG:     Städa inför helgen. Träning med grabbarna.
LÖRDAG:    Match med grabbarna.... i Uppsala, tar med BB väskan :)
SÖNDAG:    Thedde spelar match med pojkar -95

Nu ska jag susa vidare i cybervärlden och köpa julklappar.......

GOD JUL!! :)

Kommentarer
Postat av: husbandet

Undrar hur det går med pepparkakorna :) ... Mums !!

2008-11-03 @ 15:03:15
Postat av: Nina

Blev ju inga igår... fick ju för mig o hålla på med mina små tavor! :-)

2008-11-04 @ 06:27:38
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback