Ja... lite uppdatering bara!

Först o främst, kolla in HANDSWEDEN...... MY GOD så mycket fiiiiint!!

Här är några fina exempel från HAND.... hade jag vetat att det fanns innan jag o husbandet gifte oss hade jag HELT KLART beställt våra ringar därifrån!



Sedan så tänkte jag uppdatera er med att det inte händer så mycket mer, har dock fått tillbaka mina sammandragningar som varit borta i ca 1 vecka. Alltid nåt... nu ska jag fixa mig i ordning, det blir lunch på stan idag.... ellerhur husbandet??? Bea ska me oxå....

Gulle er som följer mig på den här resan....



Ni betyder mycket för mig ska ni veta.... puss från mig!!

Kommentarer
Postat av: jessica

sringer raka vägen in hos hand för att spana in eventuella julklappar, kanske finns några till mig från mig :-)

2008-11-20 @ 14:01:02
URL: http://skrotochkorn.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback