Falska värkar....

Här sitter jag då....... INGEN MILO I FAMNEN DOCK! Han är kvar i magen.....

Värkarna höll i sig hela långa dagen och kvällen.
Min KÄRA MAMMA tog hand om mig hela eftermiddan o kvällen, hjälpte mig i badet, hämtade saker, gjorde mat, klappa på mig. Hon är helt underbar....vad skulle jag göra utan mamma??? Sen fylldes det även på med husbandet senare på kvällen.... ungarna är helt exalterade, dels den nya bilen och så deras mamma som haft lite känningar på att lillebror Milo äntligen snart ska komma.

Älskade syster och min helt underbara BÄSTA MAMMA!!



I alla fall....... Vid nio igår kväll var jag så totalt slut så jag satte i mig 2 alvedon och efter en stund lyckades jag somna. Sovit ganska bra inatt, vart uppe o kissat en gång bara.... inga värkar alls under natten.

Nu har jag vart uppe en stund o känner av att det börjar mola igen.... vet inte om delar av slemproppen gått nu på morronen, har bara för mig att det var MYCKET mer slem när den gick med Thedde! Den här bloggen utelämnar ingenting.... ni får inte bli förvånade om det dyker upp en bild på en slempropp här framöver!! HAHAHAHA.... o då pratar jag inte om husbandet! Hihii... näääääärå!

Få se vart det lider under dagen... ska jag hålla på o ha ont i fleeera dagar innan blir jag lite less, men det är ju så....just nu har jag ingenting att säja till om!!! Nu gäller det bara o hänga me....

Annars blire en lugn dag, jag går inte många knop utanför dörren tror jag. Vore ju GÖTT o slöglo på nå filmer nu...

Hörs igen hörrni o tack för alla kommentarer jag får! Känns härligt att ni är många som följer mig på den här redan nu!

KRAM PÅ ER ALLA

Kommentarer
Postat av: Cian

Ihhhh spännande..Snart kommer han....

hoppar upp och ner av förtjusning



Pöss

2008-11-11 @ 07:31:31
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: ulrica

När jag såg din mamma första gången tyckte jag inte att ni var så där jättelika, men på den här bilden är ni ju som kopior!!! Jädrar alltså :).



Milo, kom ut NU och låt mamma få vila lite!!!

Kramar

2008-11-11 @ 07:45:46
URL: http://ulrica.org
Postat av: pangis

Jadu min vän till helgen tror jag att du har liten Milo i famnen.. bara så att du vet.. såpass starka värkar och en slempropp som gått.. = Milo på G:-)



Och du.. Det ju helt jävla underbart!!!!

2008-11-11 @ 08:58:11
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Stackars dig o gå o vänta,vet hur segt det var men när proppen gick så hände det grejjer så hang in there!



Pöss på dig.

2008-11-11 @ 09:04:03
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen - allt för shoppinggalna mamas & papas!



Välkommen in i min blogg, tävla om två mjuka luciakronor från Oskar & Ellen! En till dig & en till din vännina kanske? :)

2008-11-11 @ 10:22:31
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback