Tjockis!

Söt morgonmage

BJUDER PÅ FÖRSTA MAGBILDEN!

Ja, såhär kan den se ut på morgonen! Men på kvällen EXPLODERAR den så att jag
själv blir rädd o undrar hur i h-e det gick till?? Ska tillägga att den blivit större...för denna bild tog
för ca 1,5 vecka sen.

Sitter på jobbet.... o kan faktiskt inte annat än säga att det är JÄKLIGT SKÖNT! Jag börjar ju så sakteliga få tillbaka mitt liv, illamåendet har inte släppt men den är svag många timmar på dagen så att jag orkar va uppe o bete mig som en normal människa! Kvällarna är fortfarande lite jobbiga men what the hell.....

Jag har sminkat mig 2 dagar i rad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har orkat bry mig om vad jag har på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O vet ni??? Igår kom gubben hem med en ros med ett sött litet kort på! Så stod det ungefär nåt i stil med:

Är så glad att jag äntligen ska få bli pappa o att Du ska bli mamma till mitt barn! Eftersom vi haft det lite jobbigt ett tag nu så har jag tagit ledigt åt dig på fredag..... äta lite gott sen ska va va på havet i 40 timmar!

Vi ska på kryssning till Helsingfors o bo i fin hytt.... bara vara tillsammans o äta gott, strosa i Helsingfors (som jag ÄLSKAR.....ska in på MARIMEKKO o kolla babygrejer), bada, äta lite till, shoppa lite, äta lite till, titta på folk..... troligen en jävla massa fulla finnar! Men blire för mycket köper vi en massa tidningar o mums o drar till hytten o myser istället!

En liten minisemester...kanske inte det lyxigaste men jag gillar o kryssa! Lyx för oss just nu....

Hoppas ni alla mår bra..ska susa runt o kika nu!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Cian

Åhhhh shit vilken fin mage..Men..vad stor den är..vilken vecka är du i nu??

Nämen lilla Tony...Jag tycker att min kära make kan få gå på kurs hos din make ang hur man skämmer bort sin fru :)

Ja bloggträffis vad kul...Vinveranda..för oss..du får väl dricka bonaqua ;)

Ska vi sätta ett datum så röstar jag för 7 Juni..
Sen så är det kört för nånting annat än snabba IKEA-träffar..Vi kan väl diskutera saken när Pendlis kommer hem

Pöss på dej sötis

Pöss

2008-05-27 @ 11:51:38
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Jessica H-N

åhh... schysst tattoos du har på magen:)
jäkligt synd att du ska mår så jäkla illa..hoppas att det går snabbt över!!!
som Cian sa i sitt inlägg... vilket vecka e du nu i?!?!?!
hoppas du får en bra dag!!!

2008-05-27 @ 14:02:36
Postat av: pangis

Wow vilken fin mage du har! Bäbismage.. Det är ju underbart det här Nina!!!! Btw kan min man få gå på kurs hos din man? Han verkar vara helt toppen!

Kram till er alla!

2008-05-27 @ 20:21:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Garbo

Det var vällan den sötaste mage jag sett på länge...me' stjärnor på :)

Pöss!

2008-05-28 @ 08:00:43
Postat av: Mattias

Skönt att du mår lite bättre o fin bäbismage! Ha så kul på färjan!!

2008-05-29 @ 06:59:25
URL: http://jack71.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback