LISTA

Snott från CIA!!!

Du heter
? Nina

Du kallas? Inget egentligen...niinis ibland!

Låtfavvo? Hmmm..är ju isolerad nu så jag lyssnar inte på nåt just nu!

Om du röker?
Sluta för snart 1,5 år sen *STOLT*

Beroende av? Just nu: BONAQUA silver med päronsmak o att få spy på morron!

Vad tror folk om dig? Bara bra hoppas jag!

Vilka får du oftast dina komplimanger ifrån? Maken

Brukar du skratta för dig själv? Ja.

Vad står det i ditt senaste inkommna sms? Hej, hört nåt av dom idag? Kram

Vilken är din favoritmålning? Mina egna.....*EGO*

Var bor du? I en håla

Trivs du där? Ja faktiskt!!

Är du allergisk mot något? Inte vad jag vet mer än idioter!

Har du haft sex i dag? Eeeeh...nej!

Nästa mål i ditt liv ? Att slippa spy o bli en vanlig människa igen!

Vad sa den du pratade senast med i telefonen? När kommer ni o hämtar mig?

Sover du ensam? Nej, helst ALDRIG!

Tycker du om din pappa?
Vilken fråga... klart jag gör!

Brukar du komma i tid? Har blivit bättre på det men är tidsoptimist som heter duga!

När blev du fotad senast? Oj, lite då o då av maken...magen e i fokus!

Vanligaste färgerna på dina kläder? Usch svart men jag håller på o ändrar det. In med färg!

Vad tycker du om fötter? USCH!!! VIDRIGT!!!

Är du smart? Inte mer än en normalsmart person.

Vem / vilka saknar du just nu? Barnen o min kompis Kattis, hon har vart utomlands 1 vecka.

Favoritdryck på morgonen? BON AQUA

Är du blyg? Ibland, när jag minst anar det kan jag bli superblyg.

Sysslar du med någon sport? Inte nu längre.

Vill du hellre ha brev än mail? Tycker båda e lika trevliga beroende på innehåll förstås.

Vem / vilka har betytt mest i ditt liv? BARNEN

Är du nöjd med ditt liv? Ja, numera är jag det.....fanns en tid när jag inte var det.

Är du bortskämd? Nej

Kommentarer
Postat av: Fru P

Massa pussar kommer här!

2008-05-19 @ 14:39:26
URL: http://pendelilska.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback