SJUKA DRÖMMAR!

....gnistrande sol i ögonen när jag gick ut från dörren i morse! KOM IGEN NU VÅREN!

Har haft riktigt SJUKA drömmar inatt, ibalnd undrar jag var allt kommer ifrån?

DRÖMMEN:

* Sussi, en nära vän till mig dök upp på en pub jag satt på. Hon hade med sig sin sambo. För det första hade Sussi tatuerat nästan hela kroppen. Stooora blommor med kinesiska tjejer och olika pinuppor prydde hennes kropp..... Sussi är allt annat än en tatuerings-tjej. Lite chockad var jag men mäkta imponerad. Hennes sambo är ca: 1.90 lång.... när jag stod där på puben o pratade med honom så krympte han plötsligt, till storleken av "mini me".... han liknade honom oxå. Frågade Sussi varför Andreas var så konstig o krömp.... hon skrattar lite o svarar "Han gör det när han är osäker". Ja, här började liksom drömmen gå totalt åt skogen....


image57




*
Nästa sekvens så står jag framför en spegel o kollar världens största tauering jag gjort rakt på bröstet upp mot halsen. Jag känner hur paniken kryper i kroppen av hur fet-hårt jag ångrar denna blaffa. Ett slags kors med hängande halsband är motivet. Minns att jag tänker att "Nåväl, jag får ha toppar som går upp till halsen resten av livet".

* Nästa sekvens så springer jag på en annan väninna som fått barn för ca 8 veckor sen. "Jag har sura uppstötningar" säger hon i samma andetag vi ses. "Jaha...." säger jag lite undrande....typ...."vadå?" "Ja, fattar du inte" säger hon.... " jag är ju på smällen igen".

Tack gode gud...jag vaknade och såg att där inte fanns någon tatuering och då antog jag att mini-me oxå var en dröm! Måste ringa Sussi o dubbelkolla!

Eeeh...är detta ett friskhetstecken?

Kommentarer
Postat av: Husbandet

...Inget mer tatuerande för dig wifey !! :)

2008-03-27 @ 08:49:28
Postat av: Cian

hahahahaha man drömmer EXTREMT knäppt när man är på tjocken...har aldrig drömt så tydligt som när jag var gravid..

Jag vill boka tid förresten..Jag vill tatuera in "simon" med hebreiska bokstäver i nacken...

You fix??

Pöss

2008-03-27 @ 08:51:11
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Nina

Husbandet: Allt är ditt fel ;)

Cian: ABSOLUT.... håller själv på att kolla texter på hebreiska...det e så sjukt snyggt!!

2008-03-27 @ 09:23:27
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: pangis

Krympa till miniMe när man är osäker.. en klockren höjdare som räddade min dag:-)

2008-03-27 @ 15:37:17
URL: http://www.pangbrudne.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ja herremin je vilka drömmar det kan bli ;)

Pöss o ha en fin helg!

2008-03-28 @ 08:51:31
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback