NÅGRA MÅSTE KÖPA......NU!!!

Nu var det längesen jag hade min lilla VILL HA lista..... så...då kommer den nu!


TILL KROPPEN:

470374-37* No 7 dag och nattcreme....äh förresten, ta rubbet....allt allt allt som finns...har fått för mig att det funkar bra! Jag har ju serumet redan *visslar*


















470374-38* Lancome serum.....mmm.... fick hem en tester med ELLE!! SHIT..... så najs, mitt ansikte blev som en barnrumpa...o inte ett dugg rödflammig blev jag heller!! Å det är riktigt bra BETYG!




* BIOTHERM´s
foundation...oxå en tester. MY GOD, det täckte tamejfasen det mesta i detta nylle o det mina damer. Är ett WOW betyg!

















470374-41* VÄRLDSHISTORIENS
godaste parfym... jodå! JAG LOVAR:.... SEAN JOHN COMBS! UNFORGIVEABLE WOMAN!! Jag blir galen av o ha den på mig... såå god är den!!


















ATT HA PÅ KROPPEN:470374-42

* LEVIS, äntligen har jag hittat mina baggy jeans... var på JC häromdan o provade ut ett par! Det är herrjeans...men guuuuuuuuuud så snygga! MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA DOM!!!




 


* Vitt linne och ett svart linne....oxå från JC. Det är exakt den stretchen man vil ha.... guud så sköna dom är, vill ha i alla färger o former! Sen får man schysst klyka oxå om man nu vill det ;)



470374-40HEMMET:


* Krokar att ha i badrummet, finns på Åhléns...skitsnygga, skitenkla!


* Handdukshängare.... oxå från ÅHLÈNS.... snygg.... ENKEL!






TIPSET TILL ER SOM HAR SMÅBARN ELELR SKA KÖPA PRESENTER TILL SMÅBARN, GÅ IN HÄR O KOLLA!!!:

http://www.melike.se/group.asp?group=29

Kommentarer
Postat av: Garbo

Fina gejjor och jag står just nu o funderar på om jag ska spara eller kasta det som ska in i skåpen...
Fy vikket dilemma :/

/Kram

2008-03-18 @ 11:32:33
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Nina

Garbo: Mmm... helst skulle jag vilja kasta ut allt gammalt o in med nytt!! :)

2008-03-18 @ 13:50:10
URL: http://niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback