Imorgon är de nog dax för provsvaren....

Å jag börjar bli skapligt nervös igen....tänk att den här barnresan skulle bli såhär lång och utdragen, det trodde jag faktiskt inte! :(

Men....vem vet vad framtiden bringar....INGEN....

Imorgon är det dax att ringa, å kanske få provsvar...är inte säker på att de är klara, alla är inte klara..det vet jag for shure!

MEN..nåt kanske??

Känner att skärtorsdaen närmar sig o kan inte tänka mig att privatkliniker har öppet sådana dagar....

Så jag chansar o ställer mig i jooordens längsta tl.kö i morgon!

Puss



Kommentarer
Postat av: Garbo

Håller mina tummar 4 u/pöss gumman

2008-03-19 @ 08:51:26
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback