Barneriets missöden....

Eftersom Garbo gumman frågade tänkte jag att jag skulle förklara det lite lite närmare!!

Jo, Dr B har ju tagit över 12 rör blod på mig, testerna är nog ett 20 tal. Ett utav testerna hette TNF-Alfa värde! Det är det värdet som avgör hur vårt blod koaguleras och även hur hög immunitet vi har. OM det värdet är förhöjt så kan det ha en avgörande betydelse i början på graviditeten.

När man blir gravid så bildas små blodproppar för att behålla fostret därinne i livmodern, om man har ett sånt förhöjt värde som jag har så kan det medföra att blodpropparna blir för stora och gör att fostret stöts ut....

På nåt sätt så hoppas vi på det nu! För det är väl vår enda chans i livet att lyckas behålla vårt pyre nästa gång!

Apoteket...here i come!! :)

Kommentarer
Postat av: pangis

Håller tummar och tår för er! Kram

2008-03-19 @ 13:36:15
Postat av: Nina

Tack Pangis!! Kramar

2008-03-19 @ 13:42:13
URL: http://niiinis.blogg.se
Postat av: ulrica

Jag håller alla tummar jag har för att ni lyckas snart och att en liten bebis växer i magen :)

Kraam

2008-03-20 @ 07:41:54
URL: http://ulrica.org
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback