Nu sopar vi banan med perestrojka!

Usch ja.... undrar om jag börjar bli sådär överdrivet intresserad av fotboll? Igår kväll kollade vi Italien - Frankrike, kände mig galet irriterad på italienarna. Fan, filma mer liksom..... fan va dom förstör matcher på det här sättet. TOKHÖLL på Frankrike men vafan hjälpte det, dessutom somnade jag 30 minuter in i matchen. Jag e totalt kass på att hålla mig vaken, känns som jag är lite bakis jämt...o vad är man då om inte trött?? :) Väckte maken i morse o fråga hur det gick, 2-0 till Italien, snark.

I alla fall så är det Sveriges tur ikväll igen, jag är fan livrädd för hur det ska gå?? Har kollat Ryssland litegrand....vet dock inte om dom har nåt o komma med. Man vet ju hur ryssar är överlag?? Perestrojka pojkar som kämpar sig blodiga har man väl sett i alla sporter som finns i världen.... brrr.... inte torska ikväll nu lads! Visa vafasen ni går för.....


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst vinner vi ikväll! Synd bara att vi kommer möta Holland i kvarten, de spelar som guuudar!



Här hemma är det jag som är fotbollstoken och sambon somnar ifrån matchen! Heja Sverige!



Överdrivar man om man ansiktsmålar sig gul å blå fast man bara kollar matchen med (sovande) sambo?:-)

2008-06-18 @ 16:37:25
Postat av: Mallis

Heja Sverige och bort med alla "skådisar" från fotbollsplanen.



Hej hopp och kram på´re

2008-06-18 @ 18:08:06
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Frippo

Gick ju verkligen sådär det här. Glasnost sopade banan med "vikingarna"... =(

2008-06-18 @ 22:27:52
URL: http://frippo75.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback