Massor med shopping vill ha´s till "lilla fin"

Ja... igår va vi på IKEA och har så smått börjat titta på saker till bebisen...eller "lilla fin". Myyysigt är väl bara förnamnet när man får börja planera sin lilla bebis säng, skötbord o sånt.

Nu är jag inne på sängen.... "lilla fin" ska ju ha sin säng inne hos oss.... o gärna precis bredvid min så jag kan titta om den andas sådär 1000 ggr per natt. Men, jag ska göra i ordning själva bebishörnan. Fått lite inspiration, och värre kommer det blin är vi får veta vilken sort vår "lilla fin" är. Då kan man ju släppa loss totalt när det gäller färger o allt.


Ljuvligt....




Med tanke på min andningsnojja vore det här super....






Sen kan man "ryscha" till det hela med sänghimmel o hela fadderullan.



Ovanför bebisens säng ska det sitta små söta tavlor....



Å kanske lite myspysbeslysning

Blir det en liten med snipa kan ju dessa lakan sitta fint...



Blir det en med snipp så kan ju det här va nåt, hippon eller helt underbara spjälskyddet från LUNDMYR OF SWEDEN


Nu gäller det bara o välja av allt......

Kommentarer
Postat av: Mallis

Åhhhh, så mycket fint det finns! Det är inte klokt! Jag hoppas innerligt att du får en liten tös så jag kan överösa med små rosa grejer. Annars blir det babyblått!



Kram snäckan!

2008-06-23 @ 20:05:39
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Fru P

Det finns ju en UPPSJÖ av allt sött, fint o vackert till de små. Jesus, det är ju halva nöjet att vältra sig i allt som man kan köpa!! Och så att hitta på namn till bebben förstås.



MEN HERREGUD!!!! Glömde ju att fråga dig ikväll va ni har för namn på listan. HUR KUNDE JAG????



Tack för att ni orkade er ut hit. All heder.



P o K.

2008-06-23 @ 20:49:23
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback