JÄVLA FÖRSÄLJARE!!



Alltså....är det nåt jag får grymt utslag av så är det galna försäljare!!

Har precis haft en här på jobbet, en galen Holländsk typ som vill sälja kastruller till mig. Han pratar sämsta engelskan EVER, jag hör knappt vad han säger. Han har tung herrparfym på sig o vattenkammat hår. Han ska ge mig kastrullsetet för 900 kr. Bla bla bla bla....

Jag fann mig (trodde jag) o sa att jag skulle prata med min man. För han bestämmer över våra pengar (YEAH RIGHT). Trodde han skulle vidare.... "okey" säger han, "i´ll be back tomorrow". Jaja...han får väl komma hit då tänkte jag. Torr ni inte den satans galningen dök upp här nyss o kolla om jag pratat med min man än. Nu skulle han komma tillbaka efter 13 igen. För jag sa att jag skulle på lunch o så prata jag omkull mig själv på nåt sätt!! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!

Jag vill inte ha det där jävla kastrullsetet!! Åh jag kan inte säga neeeeeeeeeeeeej....för jag tycker så synd om han. Är detta oxå nån graviditetskrämpa? Jag brukar kunna snoppa av o säga bestämt NEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Fru P

HA HA HA HA jag är likadan! Är egentligen ganska tuff av mig men jag kan bara inte säga nej... måste köpa kokosbollar o strumpor av studenter, måste bara köpa tre nummer av Allt i hemmet, måste bara ansöka om ytterligare ett kreditkort... shit vilken pajjas man är...

2008-06-24 @ 15:08:00
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback