Kattfan o brädor.

Idag är man tillbaka...i`m BACK! :) Nä, men inatt har jag fått sova....

Vi måste göra nåt åt katten, han har fått vanor som vi själva får stå för, vi har alltid lämnat fönstret öppet åt honom så han kan komma och gå som han vill. Nu har han väl missbrukat det genom o springa ut o in konstant....och haft ner X antal krukor.
Igår fick jag NOG, igår hade han haft ner MIN ABSOLUTA FAVVOKRUKA SOM VA SVIIINDYR!!! Jag va så förbannad att jag hade kunnat hänga upp kattfan i svansen! Jag va så arg så det gurgla när jag prata med Tony, får knappt ut ord ur munnen. Tony såg nog att de va ett kritiskt läge så han höll katten långt från mig.

Nu får katten själv välja...ute eller inne....mat o tak finns på båda alternativen. Ute dagtid o inne nattetid....

Hmm..mer då, jo jag har börjat med mina små alster igen.....ni kanske minns att jag höll på innan julas. Igår fick jag ett mejl från butiken ANNA IN THE GARDEN, en butik i Bromma tydligen. De ville köpa in mina brädor o ha till försäljning, hon trodde hennes kunder skulle älska dom!  Kul ju.... nu vet jag kanske vad jag pysslar med när jag är mammaledig. Hmrpf...inga skattemasar som läser här va? Eller....annars tar jag tebax det! :) Ska mejla med henne idag så får vi se vad det blir av det... TJOHOPP!

Kika in HÄR vettja


 


Kommentarer
Postat av: Garbo

Fan va nice! Annagrejjen :)



Har haft samma problem med mina kissar men har nu sista tiden haft dom inne nattetid,lite knorr o mjauande i början men sen har dom vant sig går o lägger sig o snusar till vi vaknar...

Sååå lycka till där med :)



/Kram!

2008-07-09 @ 08:48:53
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback