Hohooooo..........

Jag som trodde man hade semester...har inte gjort annat än fixat hemma. Dessutom har jag brjat med mina grejer igen...dom där jag tillverkar.... det här är lite av vad jag fixat med idag.








Kom på att jag ju har en bok jag skulle vilja läsa...gravidchock, den ska ju va bra. Men när ska jag hinna det...tror jag ska ta några dagar nu som jag bara inte gör nånting på. Ungarna har vart guld, spelat spel...hoppat studsmatta....lajjat me polare... så jag vet inte om det börjar bli dax för stranden! Drar mig lite för det... vitare ben får man leta efter, dessutom har min kropp plötsligt förvandlats till nåt helt annat. Hmmmmm..... hur kan det komma sig att jag tycker att alla andra är så VACKRA som gravida???? Jag e ju inte det!!!!

Aja, nu ska jag packa ihop alla grejer som ligger utspridda.... sen blire nog lungan ett tag. Jag behöver det....jag har ju för fasciken semester!! :)

Kommentarer
Postat av: pangis

Godmorgon nu har jag läst ikapp lit ehär... Först och främst..Jäklar vad snygg soffan blev!!! Vilken skillnad. Smart att köpa billig vagn.. men man är nog lite coolare med andra, tredje barnet. föresten så inser jag när jag läser och ser på bilder att du måste vara väldigt konstnärligt lagd. du är en kvinna med många bra och goda sidor.. Me like a lot! Kram och ha en fortsatt fin semester från mig som röjer så det står det härliga till i källaren:-)

2008-07-16 @ 10:24:59
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Frippo

Tror det helt enkelt är kvinnligt det där att tycka alla andra är vackra gravida men inte sig själv. Alla andra tycker nog det ska du se.



Duktig du är!

2008-07-16 @ 17:32:21
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Fru P

öhhhh... jag har sett din gravida kropp o du är VISST vacker...



säg va du vill men så är det.

2008-07-17 @ 13:09:35
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback