Före/Efter bild....

Nu är jag tillbaka från en promenad och lunch med husbandet.

Promenad för att "trycka" ner Milo i utgången

Lunch för att det är de enda roliga jag har att se fram emot på dagarna.

PIZZA.... för att jag totalt skiter i vad jag stoppar i munnen just nu. Det enda roliga just nu är väl att jag äter allt.... dricker o´boy till frukost, äter mackor med ost, äter pizza.....ibland flera dagar i veckan...., dricker läsk.... fikar med bullar på eftermiddagarna.

Hihi.... det ÄR fantastiskt att få äta allt, o faktiskt bara få skita i hur onyttigt det är just nu! Det är sista gången jag har bebbe i magen o antagligen sista gången jag kommer att skita i vad jag stoppar i munnen för sen börjar väl jagandet efter en någorlunda normal kropp.

Jag har en rätt rolig före och efter bild på mig jag tänkte jag skulle dela med mig av! :) O sen en fråga??? Hur i helvete ska det gå till att återfå sin normala hydda.... jag bara undrar!!????





Kommentarer
Postat av: pangis

då återstår bara färdknäppen!!! På gubeen din nu bara:-) Så ska ni se att det drar i gång..

2008-12-01 @ 13:47:00
Postat av: Malla

Ähhh... Va fan,... Det finns väl läkare som fixar så´na där små petitesser som magar mm... Käka på!



Hahha... Du måste ju ladda inför utklämmandet också!



Pok



Mallafanvadseghanärbejasenbralla

2008-12-01 @ 13:47:08
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: ulrica

Hahahaha... förlåt, men jag bara måste få skratta av mig lite... din mage är sååå söt :o)).



Miiiilo, kom ut nu!!!

KRAM

2008-12-01 @ 13:58:01
URL: http://ulrica.org
Postat av: Fru P

Med lite jävlaranamma o dutt med bebis så kommer du komma tillbaka till ditt normala jag. Hur overkligt det än känns.



Åh vackra kvinna!!

2008-12-01 @ 14:08:23
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback