Nyår o planering pågår!

Idag är det nyårsafton... jag har precis vart ute på en promenad med Milo i vagnen. Iskallt men så jäkla skönt.... träffade en herre i skogen med sin hund och sin norska skogskatt som alltid följde med på promenad. Haha, jag började skratta eftersom vi ju oxå har en sån knäpp katt. Han tyckte oxå det var lite festligt eftersom han ALDRIG nånsin hade hört talas om såna katter.

Ahapp... snart ska jag börja förbereda maten.... o sen ska det väl lockas hår o fixas med lösögonfransar. JAVISST.... jag köpte mig lite lösisar på HM, endast 40 spänn med lim o hela kittet. Har ju köpt på make up store förut o då kostar dom närmare hundringen. Sen får vi se hur bra dom är....



Sen färgade jag håret igår... hade en snygg utväxt igen. ;( Sen körde jag min all time favourite hårkur. Den e så grym så ni bara måste köpa den om ni känner att ert hår känns slitet o dött. Jag förstörde ju mitt eget hår totalt när jag blonderade mig förr förra sommaren. Då körde jag kanonmycket med den här kuren o otroligt nog så blev det riktigt bra!!! Den är dyr men sååå värd varenda spänn....

SÅHÄR sen den ut..... finns att köpa hos de flesta frissor. Heter forcintense!!

Kläder då.... hmmm... ja jag tar det jag får på mig. Så tråkigt är det.... men efter nyår börjar mitt o husbandets nya slanka liv. Så är det..... det blir ju fasen vår o sommar snart ;) Igår höll en kompis (ingen nära dock) på att skämmas ihjäl när hon fråga om jag inte fått än??!! Hahahaha, jag skratta oxå en del... hade väl inte de fördelaktigaste kläderna på mig heller! Hon klara sig på att när hon kom närmare så sa hon
"Nejmen nu ser jag att du fått...." Tur för henne!!!! :)

Hörrni.... GOTT NYTT ÅR!!!

Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

hihi vad jobbigt för kompisen.... tur att hon hann ändra sig=)

gott nytt år på er!

2008-12-31 @ 11:46:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: alis

Ha ett jättebra 2009!

2009-01-01 @ 15:46:31
URL: http://mittalisliv.blogspot.com
Postat av: eva

hej god fortsättning på det nya året!! kram kram

2009-01-01 @ 17:44:56
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Malla

Hahha... Kompisen, stackarn! Skjut ´na bara! ;-)



Hörru snygging.. Vill bara skicka en superstor kram till dig och din fina familj, och så klart en önskan om det bärsa inför all nya dagar som kommer med nytt år!



Pok



Mallaönskarerettgottnyttbralla

2009-01-02 @ 02:07:36
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Garbo

Förbereder du dig inför nästa nyår oxå ;)

haha bara skoja! nu vill jag se o höra hur ni haft det/Kram & God Fortsättning! :)

2009-01-02 @ 09:16:41
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback