Var hittar man G-star jeans till en 12 åring??

Aaaaahhh.... snart är det jul! Det enda som saknas är ju snön dåra. Bor vi så jäkla fel i landet att det är meningen att vi ska vara utan snö varje jul nu elle?? Måste man bo i Nikkaluokta för o få 5 cm snö??? Bor man där följer väl en hel del bieffekter med på köpet.

Som att bara se ljuset ca 2 timmar per dag när det är som mörkast på året.... allvarligt. Jag har en mormor som bor i höjd med Kiruna fast på den finska sidan. Vi firade jul där 1995. På morgonen när man vaknade trodde man att kl var 5... men den var i själva verket 11!! Snabbt ut, hoppa upp på skotrarna...ner till isen o börna järnet.... o kl 13 var det som o trycka på en avknapp för ljuset! KOLSVART!!! Jag var så sjukt deppig efter en vecka att jag bara ville hem.....

Så istället bor man i gråsverige.... vet fan inte om det är direkt bättre???? Nån annan som längtar efter snö??

Vi har de dyraste julklapparna kvar.... ungarna... o det är inga dåliga paket de önskar sig!? Nintendo Wii spel, Nintendo DS, G-star jeans, Lacoste pjuck..... ja.... min 12 åring har kommit på vad som är trendigt  o inte. O riktigt rejält oxå..... FAN, trodde de kunde ta ett litet tag till men NEPP! Grabben har numera koll. Betyder dock inte att jag handlar allt han pekar på, men i julklapp ska man ju få just såna saker tycker jag. Jaja.... var hittar jag G-star jeans till en 12 åring, nån som vet???








Det är bara att bege sig ut i shoppingdjungeln med alla andra blodtörstiga föräldrar!

Kommentarer
Postat av: pangis

Tja man kan bo i Örebro..här har vi som sagt en hel del snö:-)

2008-12-14 @ 11:40:54
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Nina

va??? åååhhh...aaaavis!!!!

2008-12-14 @ 12:09:13
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag vill också ha ett par såna Lacoste och kanske Wii också, ha ha. Fast nu är man ju inte något barn längre som ska bli bortskämd så jag får nog nöja mig med kalsonger eller nåt och så får vi hitta på lite roliga klappar till Maxen istället så klart!



Hoppas allt går bra med Milo. Om ett år får ni ha ert första kalas förhonom som vi har för Max idag!

2008-12-14 @ 13:01:47
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Mattias

Här har vi faktiskt underbart vinterväder måste jag säga! Hoppas snön ligger kvar tills jul ....

2008-12-14 @ 13:02:32
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi köpte billiga G-star jeans i Turkiet, tänkte om ni vill förena nytta med nöje;-)

Nej men sen har jag förr hittat på Tati i Erikslund/Västerås. Butiken ovanför SkoPunken. Vet ej om dom har nu men ringa och kolla kan man ju göra:-)

Kram!

2008-12-14 @ 21:15:16
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: ulrica

Som tur är har mina ungar en ganska kort önskelista.. då är det lätt att köpa det som önskas..

2008-12-15 @ 08:35:17
URL: http://ulrica.org
Postat av: sarah

du hittat ju g-star på jc vännen. om de inte finns kvar de du vill ha så finns det en egen g-star butik inne på pub om du går in från hötorget.

puss

2008-12-15 @ 19:46:12
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback