NO BABY....

JAG ÄR HÄR!!!

Hemma.... inte på BB.....

Igår körde det på rejält hela kvällen! När husbandet kom hem så kollade han konstigt på mig o utbrister: "Vad har hänt med magen!"

"Va?"
säger jag lite skrajt..... trodde att jag fått bristningarna från helvetet.

"Jamen du har ju tappat den typ?" säger han o klappar på den där tomma ytan uppepå magen...

Går till spegeln o mycket riktigt så ser det helt sjukt ut! Magen är liksom avlång. Jag känner att Milo sparkar mycket lägre ner än förut. O hans lilla stjärt ligger liksom vid naveln. Helmysko....

Jag var nästan säker på att igår var det vår tur att träffa bebis.... men, det var inte det. Jag har dock haft onda sammandragningar hela natten, jag har sovit jättedåligt då jag vaknat av dom hela tiden. Det har fortsatt nu på morgonen men det är fortfarande inget RIV i dom. Svetten ska lacka och jag ska ha riktigt svårt att ens öppna käften för att säga ett endaste ord!! 

MEN NEJ....

Milo vill inte ut. I alla fall inte än.... vi kanske ska lysa med en riktigt stark ficklampa vid pullan, eller kanske att jag sväljer en karta... eller om husbandet kanske skriker i pullhålet typ "HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!"

Idag ska vi till barnmorskan, 10.15. Vi får se vad hon säger....

Fortsättning följer......

PUSS

Vår Milo som han såg ut i magen i augusti...... nyfiken nu ju!


 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men vad söt han är!!! =)

Lycka till hos BM och hoppas det river i snart!!

2008-12-03 @ 08:10:05
Postat av: Mattias

Håller tummarna för att gossen kommer ut idag ;) Annars får jag leta på internet på Kanariöarna och kolla läget men för er skull hoppas jag förstås han kommer så fort som möjligt! Håll ut!!

2008-12-03 @ 08:20:36
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: The johanssons

Så söt :-). Lycka till idag !!

2008-12-03 @ 09:08:07
Postat av: Åsa

Tycker alla dina symtom talar sitt eget språk, nu måste det va på G?!! Det känns som att det är nära nu...!



Lyckaa till hos bm! Ser fram emot nästa inlägg från dig på bloggen, blivit lite av en drog det här! ;)

Ha en bra dag!



Kram!

2008-12-03 @ 09:15:07
Postat av: Ida

"vi kanske ska lysa med en riktigt stark ficklampa vid pullan, eller kanske att jag sväljer en karta... eller om husbandet kanske skriker i pullhålet typ "HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!"

hahaha tack för gott skratt såhär på morgonen, du är klockren!! Kram Ida

2008-12-03 @ 09:16:56
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Malla

Spotlight´s tack!



Hoppa, hopprep! Recinolja! Upp å ner i trappor...



Vad som helst!



Han är så fin på bilden! Skitgullig!



Pok



Mallaontimagenbralla

2008-12-03 @ 09:33:35
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Matilda01 (familjeliv)

Hej tjejan!



Blir lite förvånad om det inte händer nåt idag! :-) Så söt han är på bilden, lilla Milo!



Och du skriver för underbart! :-) Ett gott skratt behövde jag verkligen idag! Försökte ni med rop, karta eller ficklampa??? :-D



Ha det ritkgit bra nu! :-)

2008-12-03 @ 12:02:33
Postat av: BeccyBoop (FL)

Nu är det dags för lillkillen att komma ut!



Jag lider med dig och vet precis hur du känner. Att bara gå över en dag är pest men att att vara +9 är ännu värre!

Men när det väl är över glömmer man hur jobbigt och vilket helvete det var!



Massa kramar till dig och hoppas att det blir av snart! Håller alla tummar, fingar och tår för det!

2008-12-03 @ 12:54:19
URL: http://skanemamma.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback