Grattis syrran.....

Nu ska vi hasta ner på stan....

Känns ganska så skönt o komma utanför dörren, har inte vart ute på 2 dagar.... min bebis vill ju bara äta så jag har liksom inte tid till nåt annat. Idag ska vi dock ge oss på att handla present till lillesyster som fyller 27 år idag.

GRATTIS SYSTER!!!!!



Är lite glad idag oxå... jag har kommit i mina mammabyxor som jag växte ur innan halva tiden gått av graviditeten. Alltid nåt..... 25 kilo kvar till det jag vägde innan jag slutade röka!!!! SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK.... ni kommer få ta del av min vikt(förhoppningsvis)nedgång här på bloggen. Den har i allra högsta grad startat..... dock inte stenhårt då jag ammar bebis, förhoppningsvis så tappar jag ett o annat kilo av amningen.....

Puss så länge, återkommer med kalasbilder sen!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Grattis Ninas syster!

Ska bli spännande att följa viktresan, jag kommer ju ha en sån med när jag fått bebis!

2008-12-17 @ 15:03:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Garbo

Ni e lite lika :)

2008-12-18 @ 08:34:24
URL: http://garbo.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback