3 D bilder

Hej allihop!!

Först o främst vill jag tacka för alla vackra kommentarer jag fick till mitt förra inlägg......fick en tår i ögat av allt vackert ni skriver!! :)
Det är kommentarerna som får en att må bra!!! TACK!!


3D då.... det var en helt fantastisk upplevelse, jag o husbandet var HELT TAGNA o knallröda i ansiktet efteråt. Det var overkligt samtidigt som det blev väldigt verkligen för en av oss! TONY, han insåg just där och då att hans SON bor i min mage. Överväldigande....

Vi har nåt ett slags rekord på tittut kliniken, vi hade en så samarbetsvillig bebis som ville visa sig ordentligt så han knäppte 146 bilder. Dom brukar ta ca: 20-50 bilder!! :-)

Här är han, o en HAN är det....show off som han var så visade han mer än gärna upp lilla snoppen oxå ;)!!

Här är han vårt lilla underverk, ni som sett 3D bilder vet ju att de kan se lite skumt ut med tanke på fostervattnet som ligger emellan......



Han var vaken under hela tiden!







Lilla benet uppe i ansiktet :)



...o så lilla handen i ansiktet


Jag var sååå slut efter ultraljudet......trött o lycklig!!

Idag blir det 2 håruppsättningar till ett bröllop, det blir att stå i kiosken på Theddes match o sen blire kräftskiva ikväll! Jag återkommer med bilder...

Puss o Kram på er

Kommentarer
Postat av: ulrica

Men titta på lilla Milo!! Åh, jag blir alldeles gråtmild nu.. som ni har kämpat så måste det ha varit helt överväldigande att få se lillbusen så där :o).



Men.. med såna fina föräldrar så lär han inte kunna bli annat än världens sötaste!!



Ha det så jättekul ikväll på kräftskivan.. själv har Mike dragit till Sthlm på pokerhelg med kompisar och jag blev sittande med två febersjuka ungar :\..



KRAAM

2008-08-30 @ 10:00:30
URL: http://ulrica.org
Postat av: Malla

Men ljuvliga lilla Milokillen... Så efterlängtad, så viktig... Och så välkommen!



POK



Mallaheltförundradöverlivetbralla

2008-08-30 @ 10:10:24
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Cian

Åhhhhhhhhhhh..livets mirakel...

sitter med en tår i ögat





Där är han ju..Den lilla rackaren som sparkar på din kissblåsa ;)



Pöss

2008-08-30 @ 13:56:45
Postat av: Cian

Åhhhhhhhhhhh..livets mirakel...

sitter med en tår i ögat





Där är han ju..Den lilla rackaren som sparkar på din kissblåsa ;)



Pöss

2008-08-30 @ 14:43:27
Postat av: Mallis

Shit, vilken grej. Asså man blir ju helt mållös på nåt vis. Vad kul med en liten kille till och Milo är så fiiint!



Lyllos dig. Kram

2008-08-30 @ 16:26:39
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Frippo

Fan va coolt. Aldrig sett 3D förr. Tack för det.

Man skulle ju kunna se drag redan här ju. Scary på nåt sätt , men igen, coolt.

2008-08-31 @ 13:39:34
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: pangis

Nämen åååhhh!!!! Fantastiska bilder.. Man blir helt tagen! Kram

2008-08-31 @ 16:06:01
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Ida / Fixit

Vilka fina bilder ni fick! Vi fick med oss 180 bilder,(Guld pktet) så våran tjej var också väldigt sammarbetsvillig :) Tony som gjorde mitt UL var helt underbar och jag önskar att man kunde ha en dvd med hela visningen med hans röst!

Lycka till med allt! // Ida

2008-09-01 @ 14:11:18
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Mari

Visst var det otroligt? Och visst var Tony trevlig!?

Vår lilla Nora låg dock och visade nedre regionerna i 30 min innan hon behagade visa ansiktet!!!

2008-09-19 @ 17:16:17
URL: http://alla3.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback