Tonårsoro....

Blodtrycksfall igen.... tänk att man kan må så jäkla piss som man gör då.... vill bara ligga ner. Undra om jag ska köpa en soffa till jobbet, en fluffig jävel som man kan ligga o peta sig i naveln i....BLÄÄÄÄ näääää, fyyyy fan så vidrigt!! Är det nåt jag inte tål så är det att bli petad i naveln, UÄK jag spyr nästan! Men en fluffig soffa o ta lite powernaps i vore ju faktiskt inte fel....

Mer då?

Kidsen har sista veckan sommarlov, idag ska dom åka med sin farmor o farfar till Gustavsvik i Örebro o bada. Det är en årlig grej det där, att åka iväg o göra nå skoj....

Börjar få lite småångest över att min största grabb är hela 12 år, ska börja 6:an och byta skola till en högstadieskola. Vilka dregg finns inte där då? Raggarungar som kanske påverkar mitt lilla hallonbarn att bli en tonårsbest som hittar på massa satyg och blir uppkäftig mot sin lilla mamma. Huuu...hur ska man kunna skydda dom mot sånt?? Troligen så kan man inte det....man kan bara hoppas på att han håller sig till sina sportiga vänner, tänker bara på fotboll o innebandy och går o lägger sig 9 varje kväll. :) Tills han fyller 18!!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Kan lova dig att ditt hallonbarn INTE blir en tonårsbest. Du har så väluppfostrade fina ungar att det inte är möjligt. De är så medvetna om vad som är rätt o fel o kommer nog inte göra några uppror. Inte värre än normala barn.



Du kan va lugn. Dina pojkar e gudomliga o kommer så alltid vara.



Btw - står inte din navel ut nu?

2008-08-14 @ 08:11:24
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Skööööööööööönt o höra FruP!! :-)



Jag hoppas att jag varit en bra mamma o kärt dom rätt o fel här i livet, sen att man vill testa sig fram i livet hajjar jag... men jag vill inte att han förvandlas till en best! ;)



Nope, den har inte ploppat än!! :D

2008-08-14 @ 08:16:28
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Fru P

Hur de än testar o håller på så kommer de förbli bra o fina killar. Det kan jag sätta armar o ben på.



Herregud, det lyser ju om de där gossarna. Jag smälte direkt. Man ser så tydligt vilka ungar det kommer gå bra för. Dina bland andra.

2008-08-14 @ 08:25:46
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: ulrica

Nya skolan har ju haft lite olika rykten genom åren, men jag är säker på att det kommer gå finfint för Tedde!!



Kram

2008-08-14 @ 10:08:40
URL: http://ulrica.org
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback