MADONNA

image58



image59


Ursäkta mig men vad finns det att klaga på???

Idag skriver Aftonbladet att Madonnas riktiga ålder syns i den övre bilden......
och att omslaget i vanity fair är tokretuscherad!

Visst man ser att hennes händer visar hennes egentliga ålder....o faktiskt så är det
genetiskt hur fort händerna åldras....

Jaja...... men VEM SER UT SOM MADONNA I KROPPEN I HENNES ÅLDER??

Fy fan en sån grymt vältränad och stenhård kropp hon har! Jag skulle gärna ha hennes kropp i hennes ålder, jag skulle gärna ha hennes kropp i min ålder...ja vafan, i 20 årsåldern oxå! Men jag har då aldrig lyckats....  

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja jag funderade också vad som var grejen med den artikeln? Det finns nog liksom väldigt många värre retuscheringsexempel att ta fram i så fall och finns det någon levande människa som inte förstått nu att en framsida på en tidning som denna alltid innehåller en "fixad" bild.

För övrigt så har du förstås rätt i att Madonna är overkligt välsvarvad för sin ålder men hon verkar rätt manisk när det gäller träning och sånt också.

2008-04-03 @ 10:33:53
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Cian

Hon verkligen är tokdeffad...och tränar som en blådåre..

men vilka vackra bilder det är på henne i tidningen..

KRAM på dej sötis

2008-04-03 @ 11:04:41
URL: http://galencirkus.blogspot.com
Postat av: Fru P

Nu kommer gnäll-Pendlis här. Me do not like Madonna. Alls. Gjorde det på 80-talet då jag tyckte hon både var bra, sexig o snygg. Men nu. Näe fy 17.

Tycker helt ärligt hon ser förjävligt ut. Äcklig på någe sätt.

FÖRLÅÅÅÅÅÅT vännen. Don't hate me for this.

De där musklerna är liiiiiite för mycket för min smak. Liiiiiiiite för mycket muskler för att det skall vara snyggt. Tycker jag.

Men visst är det väl tur ändå att vi alla har så olika smaker??!!

Tänk om alla skulle tycka lika. Gud så trist ;-)

2008-04-04 @ 19:43:21
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Mattias

Jag gillar Madonna och under La-Isla Bonita tiden drömde man ju en hel del drömmar om henne som inte är gjorda för att beskrivas i bloggar *censur* :) eller så är det såna drömbeskrivningar som skulle få en att segla upp i bloggtoppen vem vet :)

Hoppas illamåendet snart går över!!

2008-04-06 @ 08:57:21
URL: http://jack71.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback